LostinEgypte2016.reismee.nl

Verbranddag

Gisteravond lagen we er voor ons doen laat in. Hilarisch hoe een karaoke soms kan verlopen. Hoe later de avond, hoe meer de kandidaten onder invloed waren. En uiteraard had dit effect op de zangkunsten. Toegegeven, sommige kandidaten waren ook weer beter dan de professionele zanger van de avond er voor. De dansavond was gelikt, maar na 2 dansacts hadden we het wel gezien.

Vanochtend dus ook later aan het ontbijt. We zochten hierna de schaduw op, omdat door ons verbrandde velletje de zon geen gezonde keuze was. Onder de parasol dus verder aan onze boeken. Sayed voorzag ons zoals dagelijks van de nodige koffie, choco en ander lekkers.

In de middag waren we wel erg toe aan een siesta. Aangezien er wat bewolking kwam, dus uitgebreid gedut in de middag.

In de avond stond er mexicaans op het menu. Dat wordt dus toeteren vannacht ????.

Tijdens ons rondje winkelcentrum, wordt erg duidelijk hoe hoog de nood is hier. Door het gebrek aan toerisme (hotels staan grotendeels leeg), is de omzet van de plaatselijke winkeliers een stuk lager. Dit maakt hen een stuk opdringeriger, maar verontschuldigen zich ook direct daarvoor.

De avond vermaken we ons met Hotel Transsylvania op de tv. Avondje supersaai lezen en buizen.